نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی وامام جمعه مشهد مقدس گفت: طبق فرمایشات رهبری امروز کشور در موقعیت و شرایط خاصی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، آیت الله سید احمدعلم الهدی در خطبه ی نماز جمعه امروز مشهد مقدس در جوار بارگاه رضوی گفت:نکته قابل تامل فرمایشات مقام معظم رهبری در حضور مسئولان بود.برخورد با فرمایشات نباید به عنوان یک موعظه باشد بلکه باید یک برخورد دوبعدی باشد،بعد اول شناخت فرمایشات و بعد دوم قرار دادن تکلیف برای مسئولین و مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اینکه کشور در موقعیت خاص است یعنی که روزی که انقلاب به پیروزی رسید دست آمریکا ازین کشور قطع شد ولی امروز مسئله ما با آمریکا مسئله حیات آمریکا در حوزه استکباری خودش است.

خطیب جمعه مشهد گفت:37سال پیش آمریکا یک منطقه ای را از دست داد که امروز حیاتش به براندازی این نظام بستگی دارد و این موقعیت خاص است.

آیت الله علم الهدی افزود: در این ۳۷ سال تهدیدات آمریکا ۴ دوره داشته است،دوره اول دوره خشونت و جنگ و ترور و کودتا بود که با مدیریت امام بزرگوار ایران به صورت یک قدرت بازدارنده برای آنها مطرح شد.

دوره دوم مهار کردن ما و منزوی سازی سیاسی بود که در دوره سازندگی و اصلاحات بود،دوره سوم تحریم های اقتصادی بود که معیشت ما را هدف قرار داده بودندکه با تحریم اقتصادی میخواستند ما را از پای درآورند. و مقام معظم رخبری با طرح اقتصاد مقاومتی اصرار دارند ما را پیروز گردانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: دوره چهارم که شرایط خاص است این است که انقلابی بودن و انقلابیون کشور را میخواهند استحاله کنند.

خطیب جمعه مشهد گفت: انقلابی بودن اصل دارد یک اصل باور اصول انقلاب و دیگری مشارکت در اجرای اصول انقلاب است،آمریکا با شعارهای ما و تظاهرات ما کاری ندارد بلکه میخواد باورهای افراد انقلابی را ضعیف کند و از بین ببرد.

انتهای پیام//گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار