در ایام ماه مبارک رمضان، از سوی واحد امور مساجد و مراکز وابسته آستان قدس رضوی در بیش از 120 روستا و منطقه حاشیه نشین خراسان رضوی 1800 عنوان برنامه اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول واحد امور مساجد و مراکز وابسته به آستان قدس رضوی گفت: از سوی این مرکز 200 کاروان تبلیغی-جهادی در ایام ماه مبارک رمضان به حاشیه شهر و روستاهای موقوفه و غیر موقوفه خراسان رضوی اعزام می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا علی عزیزی؛درباره اعضای کاروان های اعزامی گفت: هر کاروان متشکل از 6 نفر شامل سخنران، مداح، خادم، کارشناس کودک، قاری قرآن و مجری برنامه است که به همراه پرچم متبرک حرم مطهر رضوی به مناطق از پیش تعیین شده اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه هر روز 10 کاروان در دو نوبت ظهر و شب به این مناطق اعزام می شوند، گفت: در ابتدای هر جلسه، محفل قرآنی باشکوهی برگزار مي شود و در ادامه نیز مردم از سخنرانی و مداحی بهرمند می شوند.

مسئول واحد امور مساجد و مراکز وابسته به آستان قدس رضوی افزود: جهت تنوع بخشي به برنامه ها، در هر جلسه مسابقاتی جداگانه بین بزرگسالان و کودکان اجرا و در پایان نیز هدایایی به رسم تبرک و یادگار تقدیم برندگان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا علی عزیزی اجرای برنامه هاي متنوع ویژه کودکان را از فعالیت های ارزشمند این کاروان ها برشمرد و عنوان کرد: تاکنون استقبال چشمگيري از اين كاروان ها صورت پذيرفته و صحنه های زیبایی از عشق و ارادت مردم به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) مشاهده شده است.

مسئول واحد امور مساجد و مراکز وابسته به آستان قدس رضوی گفت: درخواست های زیادی از مسئولان و مردم ولایتمدار شهرهای گوناگون جهت اعزام کاروان به ما رسیده که در تلاش هستیم تا کاروان هایی را به درگز، سرخس، کاشمر، اسفراین و چناران اعزام کنیم.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار