عملیات ساخت سه طرح عمرانی علمی خدماتی خیرساز دانشگاه کاشان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشگاه طی آیینی آغازشد.

رییس دانشگاه کاشان در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: پژوهشکده فرش و ودانشکده معماری، خوابگاه متاهلین به همت خیر ارجمند شهین مس چی و مجموعه کارگاه‌های مهندسی دانشگاه کاشان به همت مهندس گلابی سه پروژه علمی خدماتی این دانشگاه است که عملیات ساخت آن آغازشد.

عباس زراعت، با تاکید بر اینکه پژوهشکده فرش و دانشکده معماری دانشگاه کاشان طرحی در سطح ملی است گفت: این پروژه با معماری سنتی و بومی کاشان در زیربنایی بیش از 6 هزار متر مربع و اعتبار 100 میلیارد ریال و پیش‌بینی در مدت 30 ماه ساخته‌می‌شود.

وی عملیات اجرایی مجموعه کارگاه‌های مهندسی و معماری دانشگاه کاشان را با 4 هزار مترمربع وسعت یادآو رشد و گفت: مرحله نخست عملیات اجرایی این پروژه عمرانی با زیربنای 500 مترمربع و اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان توسط مهندس گلابی آغازشد که در 6 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به‌گفته‌وی، خوابگاه متاهلین مس چی نیز با زیربنای 1100 مترمربعی شامل 19 سوئیت مجزا ،یک حیاط مرکزی به مساحت 700 متر مربع، نمازخانه، آشپزخانه، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اتاق سرپرستی احداث می‌شود که هزینه بیش از 850 میلیون تومانی این پروژه با مشارکت 50 درصدی دانشگاه و خیر آن بانو شهین مس‌چی تامین شده است.

شایان ذکر است افتتاح مجتمع آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان و عملیات آغاز به ساخت سه پروژه مجموعه کارگاه های مهندسی به همت خیر ارجمند مهندس گلابی،پژوهشکده فرش ومعماری و خوابگاه متاهلین به همت خیر ارجمند شهین مس چی در آیینی ویژه همراه با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری ، خیرین دانشگاه ساز ،همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و ضیافت افطار این دانشگاه برگزارشد.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار