سرمربی تيم فوتبال استقلال از جذب دو ستاره ديگر در تيم خود خبر داد و گفت :ستاره هايی جذب تيم می شوند كه تشنه پيشرفت باشند.

منصوريان: 2 بازيكن سرشناس به زودی جذب تيم مي شوندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا منصوریان سرمربي تيم فوتبال  گفت:‌امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانیم فصلي بسیار رویایی را رقم بزنيم و از خجالت هواداران عزيز ابي پوش دربیاییم. اصلا فکر نمی کردم در ماه مبارک رمضان امروز اینقدر هوادار به تمرین بیاید اما در هر ثورات مي خواهم اين قول را به هواداران بدهم كه نحوه بازي كردن استقلال را عوض خواهيم كرد تا نشاط به سكو هاي ابي بازگردد .با حمايت هواداران ،پيشكسوتان و بازيكنان خود را براي يك ليگ سخت اماده خواهيم كرد. 

منصوريان افزود : به طور حتم مسیر سختی را در پيش رو خواهيم داشت اما تلاش می‌کنیم افتخارات پرویز مظلومی و همین مسیر را ادامه دهیم. 

وي در مورد نقل و انتقالات گفت:‌ در كل در فصل نقل و انتقالات تا به اينجاي كار 6 بازیکن جذب کردیم که 4 نفر از آنها نفراتی بودند که می‌شناختیم و 2 بازیکن نيز هم از نفت آمدند كه زياد چهره نيستند .مطمئن باشید تمام بازيكناني که جذب تيم می‌شوند از پيش در مورد انها کارشناسی شده و در پست ‌هایی که نیاز به بازيكن  داشتیم ،بازیکن جذب کردیم و بايد بگويم در نقل و انتقالات عقب نخواهيم بود و در روزهاي اتي .دو بازیکن خیلی خوب دیگر هم به استقلال اضافه خواهند شد تا از اين رو نقل و انتقالات استقلال به إتمام برسد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال همچنين در مورد جذب يك بازيكن خارجي توضيح داد :یک مدافع برزیلی هم از سری B برزیل جذب کردیم که مقدمات سفر او فراهم شده و در تركيب تيم قرار مي گيرد .مي دانم كه هواداران نگران هستند اما هواداران ایمان داشته باشند جایی که احساس کمبود کردیم بازیکن گرفتیم.

سرمربی استقلال در پايان خاطر نشان كرد :بازیکنانی را به تیم استقلال آوردیم و جذب كرديم كه با تمام وجود  تشنه پیشرفت باشند و برای استقلال ناز نکنند و ترجیح می‌دهیم ستاره هايي را جذب كنم كه خودشان نيز تشنه پيشرفت باشند و در صدد هستيم تا بازيكناني را كه اورديم تحويل تيم ملي بدهيم . یکی دو بازیکن سرشناس هم به زودی جذب تیم خواهند شد.

وی در مورد جذب قاسم حدادی فر گفت: اینکه به نوع بازی و رفتار حدادي علاقه خاصی دارم شکی نیست. در فوتبال مگر ما چند هافبک مانند او داریم؟ اما شرایطی که براي جذب اين بازيكن لحاظ شده اصلا مناسب نخواهد بود.

وي ادامه داد :حاضر هستيم پول رضایت‌نامه حدادی‌فر را بدهیم اما آنها روی دو مهره کلیدی ما دست گذاشتند كه هر كدام از انها  سه میلیارد ارزش دارد .ما این مبلغ را می‌گیریم و رضایتنامه آنها را صادر مي كنيم امااینکه دو شرط را لحاظ كردندما قبول نمی‌کنیم و همان پیشنهاد اول مدنظر ماست.

منصوریان گفت:‌ به هیچ وجه حاضر نيستيم ستاره‌هاي تيم را از دست بدهيم. امیدوارم در مسیری قرار نگیریم که بخواهند بگويند حدادی‌فر را نمي دهند . سعید آذری مدير عامل ذوب اهن دوست خوب من است و مدت‌هاست که او را می‌شناسم اما باید بگویم آقای آذری برای جذب دو بازیکن تيم ما باید 6 میلیارد تومان پول پرداخت كني چرا كه در حال حاضر انها پيراهن استقلال را بر تن كردند و ارزش و قيمّت انها ٥ برابر شده است . 

سرمربی استقلال در مورد جذب پژمان منتظری و مجتبی جباری گفت: استقلال خانه جباری و منتظری است و انها مدت ها براي تيم خود افتخار افريني كردند و من با مدیر برنامه‌های آنها صحبت کردم.به طور حتم اگر حضور انها در استقلال ضرر مالی برای اين دو بازيكن نداشته باشد قطعا درهای استقلال به روی آنها باز است.

وی در مورد جذب کاوه رضایی عنوان کرد: كاوه به خوبي من را مي شناسد و شرايط هر دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را مي داند در هر صورت تصميم نهايي با خودش خواهد بود.اگر به استقلال بیاید آینده خوبي را برایش فراهم خواهيم كرد و اگر تیم دیگری برود دوستی ما پابرجا خواهد ماند. اجازه دهید ما هم در 72 ساعت آینده دو سورپرایز داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت احسان حاج‌صفی گفت:‌ رایزنی‌هایی براي جذب اين بازيكن داشتيم واگر قرار باشد که در ایران بازی کند ما هم تلاشمان را برای جذب او انجام خواهیم داد.

سرمربی استقلال با اشاره به شرایط آرش افشین گفت: توسط خرمگاه دستيارام وضعیت او را زیر نظر دارم. اگر شرایط فیزیکی او مناسب باشد و بستری فراهم باشد این بازیکن را جذب می‌کنیم.

منصوریان با اشاره به شرایط تمرینی این تیم گفت: سه روز اول را تمرین می‌کنیم تا بچه‌ها به شرایط بدنسازی برسند و با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته 14 تیر به ترکیه می‌رویم و 12 روز آنجا تمرین سنگین را پشت سر خواهیم گذاشت. در 42 روز آینده تا شروع لیگ هم 5 بازی دوستانه داریم که برنامه کامل را به منصور پورحیدری داده‌ام.سال سختی است اما با این بازیکنان کارمان آسان می‌شود.

وی در مورد جذب کنعانی‌زادگان و حاشیه‌های به وجود آمده در مورد او گفت: اگر اصالتا بخواهیم بدانیم او چه رنگی است باید بگویم این بازیکن کارش را با استقلال ماهشهر آغاز کرد. من دو سال پیش و در هتل اوین با او تمام کردم. به او گفتم اگر سربازی‌ات تمام شد می‌توانم کنار خودم ببرم. 10 دقیقه با او صحبت کردم و پس از آن قرارداد امضا شد. مطمئنا این بازیکن آینده فوتبال ایران است و یکسری حرفهای دلی با من زد که خوشم آمد.

منصوریان در مورد دربی در فصل آینده گفت: تمام تمرکز ما فعلا روی تمرینات تيم خواهد بود قرعه‌کشی که شد همه چیز مشخص می‌شود و مطمئنا اولویت اول ما دربی خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال  از اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی استقلال خبر داد و گفت: یک مربی خارجی به عنوان دستیار در کنارم حضور خواهد داشت و طبق برنامه وی هفته آینده به ما اضافه مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
بنده خدا منصوریان و هوادارای استقلال انگار کل فصل جدید فقط بازی دربی است که از حالا یارگیری رو واسه دربی و تمام فکر و ایده شان دربی شده البته حقم دارند به خصوص ..........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
به استقلال ومنصوریان توهین نکن
آخرین اخبار