این حرکت که با همکاری اتحادیه دامداران استان و کارخانه لبنیات کبیر صورت گرفته، از نظر قیمت نیز فوق العاده مقرون بصرفه و همچنین پاستوریزه می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر تنظیم بازار این سازمان گفت: طبق توافق نامه منعقده مابین صنف لبنیات و اتحادیه دامداران استان و با همکاری شرکت کبیر اولین بسته شیر کامل در فروشگاه های عرضه لبنیات و سوپر مارکت های منتخب در سطح شهر یزد توزیع شد.

سید حسین بخشایش با اعلام اینکه این اقدام هم در راستای حمایت از تولید کننده و هم مصرف کننده صورت گرفته است، گفت: با این اقدام علاوه براین که قیمت محصول تولیدی بصورت مستقیم بدست تولید کننده می رسد، مصرف کننده نیز از فواید شیر کامل برخوردار شده و بدون دغدغه از بروز هرگونه مشکل از نظر بیماری، شیر را بصورت کامل (بدون چربی گیری) مصرف می کند.

وی گفت: این حرکت که با همکاری اتحادیه دامداران استان و کارخانه لبنیات کبیر صورت گرفته از نظر قیمت نیز فوق العاده مقرون بصرفه و همچنین پاستوریزه می باشد و برنامه ریزی شده طی روز های آینده بسته بندی های ۲کیلویی و۳کیلویی نیز روانه بازار شود تا مردم تشویق به خرید شیر کامل شده ودغدغه انتقال بیماری‌های مثل تب مالت  را نداشته باشند.

بخشایش، همچنین از توزیع مستقیم مرغ گرم هم خبر داد و گفت: توزیع مرغ گرم با قیمت ۳۰۰ تومان، ارزانتر از قیمت مغازه در حال انجام است و برابر توافق نامه منعقده فی مابین اتحادیه مرغداران استان و صنف توزیعی مرغ و ماهی فروشگاه های منتخب در شهر یزد، که از طرف صنف معرفی گردیده اند مبادرت به عرضه مرغ گرم با نرخ ۳۰۰تومان کمتر از قیمت بازار می کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار