مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های اجرا شده و مهم آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری از حضور 89 هزار اولیای دانش‌‌آموزان استان در برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست با مسؤولان معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان در زمینه‌های مختلف هنری، فرهنگی و آموزشی در سال تحصیلی گذشته اظهار کرد: تلاش همه معاونت‌های آموزش و پرورش استان برای تحول در برنامه‌ها بسیار خوب و ارزنده بود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهکیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه آموزش، دستاوردهای خوبی داشتیم و همچنین در حوزه پرورشی کسب رتبه‌های برتر در مسابقات گوناگون از جمله مسابقات قرآن و عترت و نماز یکی از دستاوردهای خوب آموزش و پرورش استان بود.
 
وی یکی از دغدغه‌های نظام تعلیم و تربیت را پیشگیری از نفوذ معضلات اجتماعی در دایره آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: همه باید برای جلوگیری از گسترش معضلات و پدیده‌های مخرب اجتماعی در بین قشر نوجوان و جوان تلاش وافر کنیم.
 
زارع‌پور به برنامه‌های مختلف این دستگاه در سال تحصیلی کنونی اشاره کرد و گفت: تعداد 114 هزار اولیا و دانش‌آموزان هم‌استانی در برنامه‌های تدارک دیده شده در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شرکت فعال داشتند که خروجی خوبی خواهد داشت.
 
وی این طرح‌ها را در سطوح مختلف برای اولیا و دانش‌‌آموزان برشمرد و گفت: برای والدین برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهارت مقابله با آن را برگزار کردیم که تعداد بیش از 89 هزار از والدین در این برنامه‌ها شرکت داشتند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد طرح مهارت مقابله در مدارس و همچنین طرح مدارس عاری از خطر را مختص دانش‌‌آموزان در این برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در این طرح‌ها نیز تعداد بیش از 25 هزار دانش‌آموز شرکت کردند.
 
وی ادامه داد: در همه مناطق 13 ‌گانه آموزش و پرورش استان به دلیل اهمیت موضوع چنین برنامه‌هایی اجرا شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی و برنامه‌هایی که در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اوقات فراغت در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در قالب اردو برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: برای سال تحصیلی پیش رو از فن‌آوری‌های نوین برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش استفاده می‌شود.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.