در طول یک سال گذشته بیش از 43 هزار نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون این استان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل مرکز انتقال خون استان سمنان گفت:در این برنامه از 40 اهداکننده خون برتر استان سمنان در چهار گروه تجلیل شد.
مجید حسینی با بیان اینکه گروه نخست اهداکنندگان مستمر خون در این استان بودند ادامه داد: برترین بانوان اهداکننده خون و برترین‌های گروه 18 تا 23 سال که پاک‌ترین خون را در بین گروه‌های مختلف دارند از دیگر تجلیل شدگان در این آیین بودند.
مدیرکل مرکز انتقال خون استان سمنان از تجلیل از 10 اهدا‌کننده خون سالمند در این استان خبر داد و افزود: این افراد در گذشته از اهداکنندگان مستمر خون بودند و در حال حاضر بالای 60 سال سن دارند و لذا امکان خون‌گیری از آنها نیست از همین رو به پاس خدماتی که در سال‌های گذشته داشته‌اند از آنها تجلیل می‌شود تا به آنها بگوییم که همیشه و همواره قدردان آنها بوده و هستیم.
حسینی با اشاره به وضعیت مطلوب اهدای خون در استان سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان سمنان از استان‌های پیشرو در اهدای خون است و بیشترین اهداکننده خون مستمر را در سطح کشور دارد.
وی اضافه کرد: در طول یک سال گذشته بیش از 43 هزار نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون این استان مراجعه کردند که بیش از 35 هزار و 500 نفر از آنان موفق به خون‌گیری و اهدای خون شدند.انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.