نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس با انتقاد از انتقال باشگاه نفت تهران به انزلی آن را غیر قانونی خواند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  علی اکبر کریمی افزود: هنوز آثار و تبعات منفی بلوای انتقال تیم فوتبال نفت تهران به اراک از ذهن جوانان این خطه ورزشکارپرور پاک نشده که معامله بی سر و صدای چند ده میلیاردی نفت با ملوان اذهان عمومی را به خود مشغول کرد و این سئوال برای مردم ورزش دوست اراک همچنان باقیست که چرا مرگ فقط برای همسایه خوب بود و اینکه چرا نفتی ها برای اراک آن همه حاشیه درست کردند و با حیثیت فوتبالی اراک به راحتی بازی شد؟

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تیم نفت تهران در فصل گذشته با کمترین امکانات تحت تاثیر حواشی بی شمار، باسرمربی بی انگیزه و بازیکنان جوانش نتایج خوبی را گرفت اما در نهایت، بی توجهی به این سرمایه اجتماعی عاقبت خوبی را برای این تیم به همراه نداشت.

دکتر کریمی یادآور شد: ملوان انزلی از تیم های اصیل و ریشه دار فوتبال کشور است که اگر با این روش ( انتقال تیم نفت به ملوان) به لیگ برتر برگردد به اعتبار باشگاهش آسیب وارد می شود و به طور قطع هوادارانش با این شیوه تیم داری مخالف هستند.

وی ادامه داد: اراک یا انزلی و یا هر شهر دیگری باید از راه اصولی به جایگاه واقعی خود در ورزش برسد و چشم پوشی مسئولان در خصوص این رفتار غیرحرفه ای تامل برانگیز است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دهم خاطرنشان کرد: زمانی که هیاهوی انتقال تیم فوتبال نفت تهران به اراک شکل گرفت، جوانان این شهر و استعدادهایشان نادیده گرفته شد و از سوی دیگر هجمه های زیادی بر فوتبال استان مرکزی وارد شد که حاصل آن صدمات معنوی بر روح و روان اهالی ورزش این خطه بود.

دکتر کریمی اظهار کرد: اکنون در جو آرام با ده ها میلیارد هزینه باز هم قضیه انتقال تیم نفت از پایتخت به دور از چشم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به انزلی عنوان شده که به نوبه خود جایگاه ارزشمندی در فوتبال کشور دارد و با این انتقال هویت تیم های ملوان و نفت هر دو مخدوش می شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معامله تیم های ملوان و نفت تهران در حوزه فوتبال کشور، جراحات عمیق و کهنه فوتبال دوستان اراکی را که در زمان نه چندان دور زخم زبان های زیادی را به ناحق تحمل کردند، تازه کرد و فرصتی فراهم آورد تا به عنوان منتخب جوانان پرشور اراکی، نبوغ و استعداد ورزشی آنان را ستایش کنم و معتقدم که روزهای پرفروغ ورزش فوتبال برای اراک تنها با مدیریت اصولی و حرکت هدفمند به سوی حرفه ای گری میسر است.

کریمی گفت: نیاز است که مسئولان ورزش کشور امکانات و تجهیزات ورزشی را به صورت عادلانه در همه شهرستان ها توزیع کنند و بر عملکرد زیرمجموعه های خود در حوزه ورزش نظارت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: واکنش ، نماینده ، مجلس ، تیم نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.