مبارزه با موادمخدر در جامعه باعث استحکام خانواده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سرپرست فرمانداری رامهرمز در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان گفت: مبارزه با موادمخدر در جامعه باعث جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و استحکام خانواده‌ها خواهد شد.

علی بویری افزود: همه عزم ملی، استانی و شهرستانی بر این است که اقدامات پیشگیرانه، ایجابی و سلبی در راستای مبارزه با موادمخدر انجام شود.

وی گفت: همه باید سعی کنیم در این راستا گام برداریم و سایه شوم این پدیده احتمالی را از استان و شهرستان برداریم و این امر با همکاری همه مسؤولان و مردم میسر خواهد شد.

سرپرست فرمانداری رامهرمز افزود: پس از برخی حوادث احتمالی مانند سکته مغزی، قلبی، خودسوزی و تصادفات، بحث اعتیاد و مصرف موادمخدر و افزودنی‌های کشنده است که باید ریشه‌کن شود.

بویری گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان باید دست به‌دست هم بدهند و با یک بررسی علمی، فرهنگی، اجتماعی و یک نگاه ریشه‌ای در از بین بردن موادمخدر اهتمام لازم را داشته باشند تا جامعه‌ای سالم و عاری از آلودگی داشته باشیم.

در این جلسه ویژه برنامه‌هایی برای سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر در نظر گرفته و مقرر شد جهاد کشاورزی و سایر ادارات مرتبط با تشکیل تیمی برای پیشگیری و کنترل سطوح زیر کشت احتمالی خشخاش در شهرستان اقدام لازم را به‌عمل آوردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.