99 درصد وجه کلزاکاران استان مازندران به آنها پرداخت شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 میزان خرید تضمینی کلزا را 4 هزار و 639 تن اعلام کردو افزود: 99 درصد وجه کلزاکاران به کشاورزان پرداخت شد.

جعفری با بیان اینکه بیش از 42 هزار تن گندم تاکنون تحویل مراکز خرید شده است، افزود: 35 مرکز خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان دایر شده است که در حال حاضر 21 مرکز متناسب با حجم برداشت محصول، امر خرید را انجام می دهند.

وی طرح رتبه بندی خبازی ها یکی از برنامه های ملی ارتقاء بهره وری در زنجیره تولید و مصرف گندم ، آرد و نان اعلام کرد و افزود: مسئولین نمایندگی ها با همکاری دستگاههای مرتبط از جمله سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، دانشگاه علومپزشکی ، فرمانداری ها و اتحادیه خبازان باید نسبت به اتمام این طرح به شکل شایسته اقدام کنند.

جعفری گفت: آموزش هدفمند و مستمر کارگران واحدهای خبازی ، پیگیری جهت بهبود کیفیت و یکنواخت نمودن آرد، بهسازی و نوسازی واحدهای تولید نان و استفاده از دستگاه پخت حرارت غیرمستقیم نان و خرید محصولات استراتژیک کشاورزی، پیگیری برای واگذاری دبیری کارگروه آرد و نان به شرکت غله و پیگیری تسهیلات برای بازسازی واحدهای خبازی از مهمترین موضوعاتی است که مدیران ستادی و مسئولین نمایندگی جهت تحقق آن تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار