فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: برنامه های فرهنگی طرح جوانه های صالحین در 45 پایگاه بسیج در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سرهنگ موسی اصغری حسامیه در آیین افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در زاهدان افزود: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان همزمان با ماه مبارک رمضان و تابستان سالجاری مهمترین اهداف اجرای طرح جوانه های صالحین در این شهرستان است.

وی گفت: طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری این برنامه ها در 2 بازه زمانی از 26 خرداد تا 18 شهریور و از 25 شهریور تا 19 اسفند سال 95 تحت عنوان مکمل جوانه های صالحین برای عمق بخشی به محتوای حلقه های صالحین اجرا می شود.

وی ادامه داد: این طرح با محوریت مربی و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین در کنار فرماندهان و اعضای شورای پایگاه به صورت کمی و کیفی برای جوانان و نوجوانان اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای آموزش های اعتقادی و دینی بسیجیان است که باید از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کرد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های نظارتی در روند برگزاری طرح جوانه های صالحین توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان انجام می شود.

وی همچنین اهداف دیگر طرح جوانه های صالحین را جذب حداکثری اقشار مختلف مردم به نهاد مقدس بسیج، ترویج فرهنگ نماز جماعت در بین نوجوانان و جوانان و مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن ذکر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.