ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال نفت تهران با انعقاد قراردادی به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ارسلان مطهری مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران با مسئولان باشگاه صبای قم به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد تا برای حضور در لیگ شانزدهم برتر فوتبال، شاگرد علی دایی شود.

این مهاجم جوان در شرایطی به جمع شاگردان علی دایی پیوسته است که پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن وی به استقلال و مربی سابقش علیرضا منصوریان شنیده می‌شد اما در نهایت به عنوان بازیکن آزاد به صبا پیوست.

مطهری ۲۴ ساله در دو سال اخیر برای نفت تهران به میدان رفت که در فصل گذشته دو گل برای این تیم به ثمر رساند و سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه را دارد و جذب وی با توجه به مشکلات صبا در امر گلزنی، ضروری به نظر می رسد.

صبا در پست مطهری، محمد قاضی و عبدالکریم اسلامی را نیز دارد ضمن این که وضعیت محمد اوسانی دیگر مهاجم صبا هنوز مشخص نیست و اگر این بازیکن صبا را ترک کند صبا ۳ مهاجم در اختیار خواهد داشت.

پیش از این بازیکنانی چون محسن فروزان از راه آهن، مهرداد کفشگری از پرسپولیس و صادق محرمی از ملوان به صبا ملحق شده بودند و چند بازیکن صبا نیز این تیم را ترک کرده‌اند.

صبا همچنین قرارداد چند بازیکن خود را تاکنون تمدید کرده است و چند بازیکن این تیم نیز که در فهرست مازاد قرار گرفته بودند با دریافت فسخ قرارداد خود می‌توانند به تیم دلخواه خود بپیوندند.
برچسب ها: قم ، نفت تهران ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار