تصاویری زیبا و رویایی از طبیعت روستای شهربیجار در استان گیلان را می‌بینید.

طبیعت زیبا و دل‌انگیز روستای شهربیجار + تصاویربه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ روستای شهربیجار در استان گیلان طبیعت بسیار زیبا و رویایی دارد که نگاه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. در تصاویر ارسالی یکی از شهروندان از این طبیعت زیبا تصویربرداری شده است.

منبع: معین – روستای شهربیجار (گیلان)



بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: شهربیجار، روستایی از توابع بخش رحمت‌آباد و بلوکات شهرستان رودبار در استان گیلان ایران است.این روستا در دهستان بلوکات قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۸۹۴ نفر (۲۳۲خانوار) بوده‌است.

برای مشاهده تصاوی در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیانوش نجیب پور
۱۵:۴۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
رودسرا یعنی عشق بی پایان
رودسرا یعنی نقاشی که خدا در اوج آرامش و با وقت زیاد اون هم از ته دل کشید و حالا در پای یک کوه زیبا خاک میخورد و شاید روزی کسی نا آشنا و غریبه پیدایش کرد و دستی روش کشید و به نمایش گذاشت و افراد زیادی برای دیدن این نقاشی از این گالری طبیعی خدا استقبال کردن و رد پای آدم های که از جنس خود خدا و بهشتش بودن را در آن نقاشی زیبا یافتن آدم های که شاید دیگر خیلی از آن ها نباشند آدم های که خود رنگ و لعاب اون نقاشی زیبا را تشکیل می دادند.
Iran (Islamic Republic of)
مسافر
۲۲:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۹
ماه پیش رفته بودیم شهربیجار با خانواده یکسری اراذل اوباش اومدن اونجا درگیری ایجاد کردند و ما مجبور شدیم که انجا را ترک کنیم وقتی جویا شدیم ساکنان محل گفتن که واسه همین شهربیجارن اسم یکیش سیروس بود حیف اون روستا این جور اراذل باشن توش و اسم روستا رو بد کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
سلام اگه امکان داره چندتا عکس من از شهر بیجار گرفتم بزارید تو سایتتون .اگه میشه اسم من هم بنویسید.عکس هارا چه جوری دوستون بفرستن
آخرین اخبار