هزار و 150 نفر به اردوهای جهادی استان بعد از ماه مبارک رمضان اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مسوول بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اعزام بسیجیان به اردوهای جهادی گفت: 800 نفر از تهران و 350 نفر از استان در این اردوها در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شرکت می‌کنند.

عبدالله امینی فر افزود: شرکت‌کنندگان در این طرح به‌صورت داوطلبانه و رایگان به مناطق اعزام‌شده و به اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در مناطق محروم اقدام می‌کنند.

وی گفت: اردوه های جهادی استان در مناطق محرومی چون محدودهای مرزی شیروان ،جنوب صفی آباد اسفراین ،کالیمانی مانه و سملقان و همچنین مناطقی از گرمه و جاجرم انجام می شود.

مسوول بسیج دانشجویی استان اظهار داشت:برخی از مدیران استان با توجه به مطالبه (درخواست)رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی هم قدم و همدل هستند و از طرفی هم برخی دیگر از مدیران هیچ اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند.

عبدالله امینی فر با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی به شکوفایی اقتصاد کشور کمک بسیاری می کند ،افزود: اما برخی از آئین نامه ها و دستورالعمل ها برخلاف اقتصاد مقاومتی است.

امینی فر استفاده و حمایت از تولیدات کالاهای ایرانی را یکی از مهمترین راه های استقلال اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور برشمرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.