سرمربی تیم ملی پرتغال پس از توقف 1-1 تیمش مقابل تیم نه چندان مطرح ایسلند مسئله دست کم گرفتن این تیم را رد کرد.

سانتوس :ایسلند را دست کم نگرفته بودیم/باید گل های بیشتری می زدیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی پرتغال در اولین مسابقه خود در یورو 2016 برابر ایسلند به میدان رفت و در حالی که بسیاری این تیم را از پیش برنده تصور می کردند اما شاگردان فرناندو سانتوس نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست یابد.

 سانتوس پس از بازی در کنفرانس خبری گفت هرگز ایسلند را دست کم نگرفته بود و تیمش می توانست گل های بیشتری بزند.

 او گفت: ما باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم ، چیز پنهانی در این مورد وجود ندارد. ما از نحوه بازی ایسلند متعجب و غافلگیر نشدیم زیرا ما با این تیم آشنا بودیم.

 سانتوس افزود: ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم ،سپس آن اتفاق افتاد (آنها به گل رسیدند).ما می دانستیم که آنها می توانند این کار را بکنند، شروع کردند به ارسال توپ های بلند به مدافعان کناری که آنها هم توانستند به خوبی سانتر کنند.

 سانتوس افزود:ایسلند نوعی بازی واقع بینانه را به نمایش گذاشت . ما پس از گل به خوبی جنگیدیم، کمی متزلزل شده بودیم اما به خوبی جنگیدیم و فرصت هایی برای برنده شدن داشتیم.

 در پایان ایسلند شوت خطرناک دیگری داشت، در این بین ما سه یا چهار شانس گلزنی داشتیم. باید خودمان را بابت گل نزدن مقصر بدانیم.

 10 دقیقه پایانی مضطرب بودیم درحالی که باید صبور تر بودیم و سعی می کردیم با خونسردی گل بزنیم و در انتخاب فرصت ها بیشتر صبور باشیم.

 سانتوس در پایان گفت از این که در این مسابقه پیروز نشدیم ناراحتیم. ما معتقدیم که می توانیم صعود کنیم. هدف ما این است که روز شنبه [در برابر اتریش] پیروز شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار