سیگوردسن هافبک تیم ملی فوتبال ایسلند در آستانه دیدار این تیم مقابل پرتغال در یورو 2016 گفت تیم ملی کشورش می توانند مانند لستر سیتی شگفتی ساز شود.

ایسلند می تواند لستر یورو 2016 باشد به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی ایسلند که دو سال پیش در آخرین لحظات از رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل بازماند ، امروز اولین مسابقه خود را در یک تورنمنت بزرگ در سنت اتین مقابل پرتغال برگزار خواهد کرد، در آستانه این مسابقه گیلفی سیگوردسن هافبک ایسلند معتقد است تیم ملی کشورش با اتکا به اعتماد به نفس و بازیکنان خوبش می تواند مانند لسترسیتی، قهرمان سابقا گمنام لیگ برتر انگلیس، شگفتی ساز شود.

سیگوردسن به خبرنگاران گفت :مردم  همیشه به من می گفتند که ایسلند هرگز در یک تورنمنت بزرگ بازی نخواهد کرد اما من همیشه معتقد بودم این اتفاق می افتد و بسیار عالی است که ما در اینجا هستیم.

هافبک 26 ساله سوانزی سیتی که در تاتنهام و ردینگ هم بازی کرده افزود ایسلند باید به لستر سیتی نگاه کند تا الهام بگیرد. شما می دانید، فصل دیوانه  کننده ای بود، اما همه تیم ها لستر را  تماشا می کردند و فکر می کردند، چگونه ممکن است این تیم قهرمان شود؟ شاید ایسلند هم همینطور شود، اگر شما باور، بازیکنان خوب و اعتماد به نفس داشته باشید آن وقت هر چیزی امکان پذیر است.

بازیکن جوان ایسلند معتقد است آینده روشنی در انتظار این تیم است .

او گفت ما  در دوران کودکی هرگز واقعا به تیم ملی خودمان توجهی نداشتیم و به برزیل و اسپانیا نگاه  می کردیم اما در حال حاضر جوانان ما را  تماشا می کنند و من امیدوارم که آنها به دنبال ما باشند.

 اتریش و مجارستان دیگر تیم های  گروه ایسلند هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار