رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت:کشتی در تمامی ادوار المپیک ها درخشش داشته و به همین دلیل است که از آن به عنوان ورزش اول کشور یاد می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کیومرث هاشمی که برای استقبال از تیم ملی کشتی آزاد به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)آمده بود اظهار داشت:کشتی تنها رشته ای است که در 15 دوره المپیک یعنی از بازی های المپیک لندن سال 1948 تا همین المپیک 2012 که بازهم در لندن بود در تمامی ادوار این رقابت ها حاضر بوده و همیشه هم شانس مدال آوری بالایی داشته به همین دلیل است که از این رشته به عنوان ورزش اول کشور یاد می شود.
وی درباره این که آیا کشتی به عنوان ورزش اول کشور نزد مسئولین هم جایگاه مناسبی دارد گفت:
یکی از مسئولان خود من هستم که هموراه سعی داشته ام از کشتی حمایت لازم صورت گیرد و در واقع تلاش ما بر این است که کنار فدراسیون و ورزشکاران کشتی باشیم،البته کمبود هایی هم وجود دارد که می پذیریم و به دنبال حل آن هستیم.
رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد:به طور حتم ما هر گونه حمایتی از جمله بر طرف شدن دغدغه های مالی ورزشکاران المپیکی را در برنامه داریم به طوری که تا هفت، هشت روز آینده قرار است بودجه ای به ما اختصاص یابد که در نظر داریم در کوتاه ترین زمان آن را به فدراسیون ها تزریق کینم.
هاشمی با بیان این که مسئولان در تلاش هستند تا مشکلات ورزشکاران بر طرف شود گفت: چند روز پیش مسئولان مجدداً خواستار این شدند که آنچه را که نیاز داریم به آنها اطلاع دهیم تا به آن رسیدگی کنند،شما شک نداشته باشید همه مسئولین کشور به دنبال پیگیری و رفع مشکلات ورزشکاران هستند و هیچگاه آنها را تنها نخواهند گذاشت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار