به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران و جشنواره فیلم عمار ، فیلم داستانی «هنگامه» با موضوع مدافعان حرم در سالن خواجه نظام الملک طوسی چناران اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران با اشاره به اکران فیلم «هنگامه»گفت: این فیلم در ساعت ۱۷ هر روز تا تاریخ ۲۸ خرداد و فقط در سالن آمفی تئاتر چناران(سالن خواجه نظام الملک طوسی) واقع در اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نمایش داده می شود.

حسین عباسی ، با بیان اینکه حضور برای عموم آزاد است، بیان داشت: محل فروش بلیت در همان محل سالن(اداره کتابخانه های عمومی) بوده و هزینه آن جهت کمک به مدافعان حرم صرف خواهد شد که علاقه مندان می توانند به دلخواه مبلغ هزار، ۲هزار و یا ۵ هزار تومان را پرداخت کنند.

«هنگامه» اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم است که به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد، در مدت زمان ۳۷ دقیقه تولید شده است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.