یک بچه راسو در یکی ازخیابان های شهرستان چناران زنده گیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آتشپاد دوم محمدیزدان پناه گفت : در پی تماس تلفنی یک شهروند با آتش نشانی شهرستان چناران با اعلام مشاهده شدن یک راشو در لای چرخ ماشین بلافاصله ماموران امداد و نجات آتش نشانی از ایستگاه شماره 2 به محل اعزام شدندو توانستند این حیوان را زنده گیری کنند.

زنده گیری یک راسو در چناران + تصویر

وی با اشاره به زیستگاه این حیوانات گفت: ، این نوع از حیوانات در بیابان و مناطق جنگلی زندگی میکنند و با بارندگی های اخیر این حیوانات توسط سیلاب به مناطق شهری آورده میشوند.

آتشپاد دوم محمدیزدان پناه با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر چناران که اطرافش را کوه و کوهپایه ها فرا گرفته از عموم مردم خواستار شد تا با مشاهده این چنین حیوانات وحشی و غیر اهلی بلافاصله با مرکز 125 تماس گرفته و امداد و نجاتگران آتش نشانی را مطلع سازند.

زنده گیری یک راسو در چناران + تصویر

وی با اشاره به برگرداندن حیوانات به زیستگاهشان گفت: ، امداد گران بلافاصله بعد از زندگیری و چک کردن حیوان از نظر سلامت جسمی دوباره به زیستگاه و محیط طبیعت برگردانده تا در چرخه زنجیره غذایی قرار بگیرد.


زنده گیری یک راسو در چناران + تصویر

یزدان پناه گفت ، با مشاهده کردن هر گونه از حیوانات بلافاصله با امداد گران آتش نشانی به شماره تلفن 125 تماس گرفته و از نزدیک شدن به حیوان واز کشتن حیوانات جدا خوداری نمایید تا نسل حیوانات منقرض نگردد .

انتهای پیام/س - س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.