مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: من اینجا نه به عنوان مدیرعامل نفت، که به عنوان عضو هیئت رئیسه حضور دارم. مطمئن باشید این امانتی را که بر دوش ما گذاشته شده به شکل قانونی به مقصد خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قنبرزاده در جمع خبرنگاران و البته بازیکنان ناراضی تیم نفت گفت: از تاج تشکر می کنم که کمتر از 24 ساعت دستور تشکیل جلسه هیئت رئیسه را صادر کرد و به صورت قانونی با انتقال نفت مخالفت کرد. حتی اگر شرایط نفت به همین منوال ادامه پیدا کند، با مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ زمانی تعیین شده که بازیکنان بلاتکلیف نمانند. 

زمان محدودی مصوب شده که پس از آن اگر تکلیف روشن نشود، بازیکنان آزاد اعلام می شوند و می توانند به تیم های دیگر بپیوندند. البته پرداخت مطالبات این بازیکنان کماکان به عهده باشگاه نفت است.

من از تک تک این بازیکنان به خاطر کرامت انسانی شان تشکر می کنم. من اینجا نه به عنوان مدیرعامل نفت، که به عنوان عضو هیئت رئیسه حضور دارم. مطمئن باشید این امانتی را که بر دوش ما گذاشته شده به شکل قانونی به مقصد خواهیم رساند.

وی در خصوص قرارداد علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند با سرخابی ها اظهار کرد: من در جریان قانونی بودن این قراردادها نیستم و کمیته نقل و انتفالات باید در مورد آن نظر بدهد.

قنبرزاده همچنین درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: برای استقلال و منصوریان آرزوی موفقیت می کنم اما من به استقلال نمی روم.  در باره مطالبات منصوریان هم ترجیح می دهم صحبت نکنم. من 2سال خوب را کنار او گذراندم و امیدوارم در تیم جدیدش هم موفق باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار