اولین ترانسفورماتور کم صدا در کشور به سفارش شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان ساخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛مدير عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلانگفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان قرار داد همکاری با شرکت ايران ترانسفورماتور منعقد کرده است و بر این اساس این شرکت سازنده موظف شده است تا در مدت 3 ماه ترانسفورماتور کم صدای ايرانیبسازد.

عظيم بلبل آبادی افزود: خوشبختانه در نيمه اول ارديبشهت امسال تلاش ها به بار نشست و اولين ترانسفورماتور کم صدای توليد داخل کشور در شرکت ايران ترانسفورماتور به سفارش شرکت سهامی برق منطقه ای گيلان توليد و تست شد.
وی گفت: اين ترانسفورماتور کم صدا در پست توحيد گلسار رشت بکار گرفته می شود تا صدای ترانسفورماتور مشکلی برای اهالی و ساکنان همجوار پست مذکور ايجاد نکند و مشترکان بدون هيچ مشکلی حسن همجواری با ترانسفورماتور را تجربه کنند .

وی از نياز به 4 دستگاه ترانسفورماتور کم صدای دیگر در استان خبر داد و افزود: از 4 دستگاه ترانسفورماتورکم صدای مورد نياز ، 2 دستگاه در پست توحيد گلسار رشت و 2 دستگاه در پست سليمانداراب رشت نصب خواهند شد تا مردم در اين مناطق بدون دغدغه از نعمت برق مطمئن و پايدار بهره مند شوند .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.