مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از راه‌اندازی سینما در این شهرستان توسط بخش خصوصی خبر داد.

سینمای اسدآباد راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا قاسمی اظهار کرد: این سینما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول نمایش فیلم به صورت آزمایشی به مدت ١٠ روز در این سینما انجام شد، گفت: مدت زمان ١٠ روز آزمایشی روز گذشته به پایان رسید و مرحله دوم از ٢١ ماه رمضان به بعد آغاز می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از اکران فیلم «من سالوادور نیستم» در این سینما خبر داد و اضافه کرد: در مدت زمان پخش آزمایشی استقبال خوبی از اکران فیلم شد.

وی ادامه داد: البته برای جذب مخاطب بیشتر، بخش خصوصی باید تبلیغات محیطی در شهر و روستاها داشته باشد.

قاسمی با تاکید بر اینکه سالن کاملاً مجهز است، افزود: هیچگونه هزینه‌ای برای سالن انجام نشده است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در بحث ارتقای فرهنگ و ارائه خدمات فرهنگی و هنری باید اقدامات زیرساختی و دقیقی انجام شود، خاطرنشان کرد: اکنون به دلیل وجود ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی و اینترنت پرسرعت در دسترس همگان، برخی از ناهنجاری‎های فرهنگی در جامعه دیده می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه راه‌اندازی سینما در شهرستان و فعالت مستمر آن به داشتن توجیه اقتصادی نیز بستگی دارد، افزود: به طور قطع وجود سینما و پخش فیلم‎های به‌روز همزمان با دیگر سینماهای کشور نقش به‌سزایی در رشد فرهنگی شهرستان دارد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی سینما در سالن اداره ارشاد توسط بخش خصوصی در برخی از شهرستان‌های استان انجام شده است.

قاسمی تبلیغات و معرفی هنر هفتم و جذب مخاطب را برای رونق سینما در شهرستان موثر دانست و گفت: این مهم می‌تواند گام مثبتی در راستای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان باشد.

گفتنی است، در سال‌های برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان تمام سالن‌هایی که قابلیت نمایش فیلم در آنها وجود داشت تجهیز شدند و در آن سال‌ها پخش فیلم‎های جشنواره در همه شهرستانها و سالن‌ها انجام می‌شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.