مدیر «موزه عکاسخانه شهر» از برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی برای ماه رمضان و شب‌های قدر خبر داد.

امیرهوشنگ للهی مدیر موزه عکاسخانه شهر در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاهی که با رنگ و بوی ماه رمضان در این محل برپا شده گفت: ‍ژوزف پولرس هنرمند عکاسی است که سال گذشته در این ماه به ایران آمد و نمایشگاه عکسی که شاامل آثار وی از تصاویر گرفته شده در این ماه بود را برپا کرد.

وی افزود: مجموعه او شامل عکس‌هایی مستند در این ماه است که در شهرهای مختلف ایران گرفته شده‌اند و ما امسال به واسطه یک رابط برخی از کارهای وی را برای نمایش در ماه رمضان به ایران آوردیم.

للهی اظهار داشت: از بین حدود 40 اثر دریافتی ما 25 قطعه عکس را انتخاب و چاپ کردیم که تعدادی از آن‌ها متعلق به تهران و برخی دیگر تصاویری از اصفهان، کاشان، یزد و شهرهای دیگر هستند که همه در ماه رمضان گرفته شده اند. همچنین نکته دیگری که وجود دارد این است، شاید برخی از عکس‌ها به صورت تکی مفهوم و معنای ماه رمضان را نشان ندهند اما مجموعه آنها در کنار هم این محتوا را می‌رساند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا سوم تیر برقرار است و بعد از آن برای ایام شب‌های قدر در موزه عکاساخانه شهر نمایشگاه دیگری در این راستا برپا می‌شود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.