رئيس پليس فتا استان كرمان از شناسايي يك خواستگار قلابي كه با وعده دروغين ازدواج 55 ميليون ريال از يك خانم كرماني كلاهبرداري كرده بود، خبر داد و گفت: به وعده هاي دروغين ازدواج در اينترنت توجه نكنيد

وعده 55میلیون ریالی دروغ از آب درآمدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ كامبيز اسماعيلي گفت: درپي مراجعه خانمي به پليس فتا مبني بر كلاهبرداري از وي در اينترنت موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس فتا قرار گرفت .

وي افزود: ماجرا از اين قرار بود كه متهم از طريق يك سايت همسريابي با شاكي ارتباط برقرار مي كند و به وي قول ازدواج مي دهد و سپس با توجه به جلب اعتماد شاكي براي رفع مشكلات خود تقاضاي پول مي كند.

وی خاطر نشان کرد : از اين رو شاكي نيز النگوهاي خود را به مبلغ 55 ميليون ريال مي فروشد و پول ها را به حساب خواستگار قلابي واريز كرده است.

وي تصریح کرد :پس از واريز پول، متهم گوشي تلفن همراه خود را خاموش مي كند و ديگر تلفن هاي شاكي را جواب نمي دهد.

اسماعيلي گفت : با به دست آوردن سرنخ هايي در نهايت كارآگاهان پليس فتا با بهره گيري از توان علمي و استفاده از روش هاي پليسي موفق به شناسايي متهم شدند.

وي افزود :در ادامه رسيدگي به اين پرونده فرد مورد نظر طي احضاريه اي به پليس فتا فرا خوانده شد و وي در تحقيقات انجام شده به بزه انتسابي اعتراف كرد و پرونده پس از تكميل به مرتجع قضائي ارجاع داده شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.