مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در بیمارستان پورسینای رشت، از محمد کوچکپور کپورچالی، عکاس بین المللی و پیشکسوت این استان عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اعلام این خبر گفت: فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عصر دیروز با حضور در بیمارستان پورسینای رشت، از محمد کوچکپور کپورچالی عکاس بین المللی و پیشکسوت استان عیادت کرد و ضمن آرزوی سلامتی از وضعیت جسمی و معالجه او آگاهی یافت.
قاسم مصفا خاطرنشان کرد: این هنرمند با سابقه و پرافتخار گیلان از سه روز قبل برای درمان در بیمارستان پورسینای رشت بستری است.
محمد کوچکپور کپورچالى متولد سال ١٣٣٤ هجرى شمسى در کپورچال بندر انزلی در طول سال ها عکاسى به جز گیلان به اکثر استان هاى ایران و همچنین به برخى کشورهاى دیگر نیز سفر کرده و طبیعت، فرهنگ و باورهای مردم آن سامان را به تصویر کشیده است.
 ثبت حدود ٢٥٠٠٠٠ قطعه عکس، برپایی ١٨ نمایشگاه داخلی و ٤ نمایشگاه برون مرزى، کسب مقام اول در مسابقات مختلف عکاسی داخل کشور در کارنامه هنری کوچکپور به چشم می خورد.
کسب موفقیت در چهار مسابقه‌ عکاسی آسیا و اقیانوسیه یونسکو در ژاپن در سال های ١٩٨٩، ١٩٩٠، ١٩٩١ و ١٩٩٦ میلادی، دو دوره مسابقه عکاسی بین‌المللی شانگهای چین در سال های ١٩٩١ و ١٩٩٦، سه دوره مسابقه‌ عکاسی جهانی آساهی شینبون ژاپن به همراه مدال طلا در سال های ١٩٩٠، ١٩٩٥ و ١٩٩٨، دریافت جایزه از انجمن بین‌المللی خلاق انگلستان به همراه مدال برنز فیاپ عکاسی آمریکا در سال ١٩٩٢، موفقیت در مسابقه عکاسی بین‌المللی خانه فرهنگ بلژیک در سال ٢٠٠٣، کسب جایزه از نمایشگاه بین المللی عکس انسانیت کشور چین در بخش زندگی روزمره در سال ٢٠٠٤ از دیگر افتخارات این هنرمند گیلانی است.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.