مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا طبق لیست سرمربی تیم بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند .

مدافع فرانکفورت در رادار آبی ها /پادوانی به استقلال نزدیک شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان لئوناردو پادوانی مدافع فصل گذشته سپاهان که از ابتدا نیز در لیست منصوریان قرار گرفته مورد توجه مسئولان باشگاه استقلال نیز قرار گرفت و با توجه به صحبت هایی که منصوریان با مدیر برنامه های این بازیکن انجام داده توافقات اولیه حاصل شده از همین رو قرارداد این بازیکن به زودی با استقلالی ها به ثبت خواهد رسید و باید پادوانی را بازیکن آبی پوش بدانیم .
 پادوانی با وجود اینکه قراردادش با سپاهان به پایان رسیده بود، در لیست مازاد این تیم قرار گرفت. 


از طرفی مذاکرات مثبت مسئولان باشگاه استقلال با احسان حاج‌صفی بازیکن فصل گذشته اف‌ اس‌ وی فرانکفورت آغاز شده است.  حاج‌صفی قراردادش با این تیم آلمانی به پایان رسیده و همان طور که مدیر برنامه این بازیکن اعلام کرده حاجی صفی در نظر دارد به فعالیتش در اروپا ادامه دهد بنابراین اولویت بازی مدافع چپ تیم ملی در خارج از کشور است و گفته می‌شود به مسئولان استقلال پیغام داده در صورتی که نتواند در خارج از کشور بازی کند، پای مذاکره با این باشگاه می‌نشیند اما با تمام این تفاسیر این بازیکن نیز در یک قدمی پیوستن به جمع آبی ها قرار دارد و باید منتظر ماند و دید آبی ها چگونه او را برای عقد قرارداد راضی می کنند 

ایمان مبعلی نیز با توجه به اینکه از شاگردان منصوریان بوده از همین رو وی را نیز می توان استقلالی دانست چرا که مبعلی از کار با منصوریان در استقلال نیز استقبال کرده است.

از طرفی دیگر کارلوس سانتوس مدافع برزیلی سابق تیم نفت تهران که فصل گذشته قراردادش را با نفتی ها به صورت توافقی فسخ کرد در حال حاضر در رادار آبی ها قرار گرفته و مسئولان در نظر دارند برای فصل آتی با این بازیکن وارد مذاکره شوند.


با تمام این تفاسیر و بازیکنانی که مطرح می شود مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را جذب کنند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار