معاون تهذیب حوزه علمیه همدان از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی با رویکرد آیات و روایات و دوره سیمای مهدویت از دیدگاه نهج‌البلاغه خبر داد.

دوره آموزشی سیمای مهدویت از دیدگاه نهج‌البلاغه در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛معاون تهذیب حوزه علمیه همدان اظهار کرد: حوزه علمیه همدان ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی را ویژه طلاب و عموم تدارک دیده است.


وی افزود: برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش سبک زندگی اسلامی_ایرانی با رویکرد آیات و روایات توسط آیت‌الله محمدی قائینی همه روزه ساعت ۱۱ صبح و برنامه شرح صحیفه سجادیه همه روزه ساعت ۱۲ ظهر با تدریس آیت الله خزائلی در مدرسه علمیه آخوند برگزار می‌شود.‌

حجت‌الاسلام‌ کشوری اضافه کرد: برنامه سیمای مهدویت از دیدگاه نهج‌البلاغه، روزهای فرد ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه آخوند و سلسله مباحث حوزه انقلابی و دست پنهان یهود در جهان امروز ویژه طلاب در روزهای زوج ساعت ۱۰ در حوزه علمیه با حضور استاد منصور برگزار می‌شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان خاطر نشان کرد: درس اخلاق حاج آقا صفایی بوشهری ویژه طلاب در مدرسه علمیه آیت‌الله بهاری روزهای فرد، ساعت ۱۰ صبح و روزهای زوج ساعت ۱۲ در سفیران هدایت تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام مبلغین به روستاها و مناطق محروم شهرستان‌های استان با همکاری سازمان تبلیغات در این ماه انجام می‌شود افزود: انتخاب مبلغین جهت اعزام از استان همدان و قم انجام می‌شود.

حجت‌السلام‌ کشوری عنوان کرد: ویژه برنامه میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مدرسه علمیه آخوند با حضور جمعی از طلاب از ساعت ۱۹ و سی دقیقه شروع و با اجرای برنامه‌هایی به افطار ختم می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: برنامه مصاحبه و مشاوره طلاب جدیدالورود به حوزه علمیه آغاز شده که در مرحله مشاوره، طلاب از نظر سلامت روح، روان و شخصیت سنجیده می‌شوند و پس از این مرحله، دوره میثاق طلبگی آغاز می‌شود که در این دوره  ۴۵ روزه، طلاب رسم و آیین طلبگی و نظام تعلیم و تربیت در حوزه را می‌‌آموزند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.