کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور سید جواد حسینی، قاری بین المللی کشور مان در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواد یزدانی با بیان اینکه این قاری برجسته از شهر مشهد مقدس است تصریح کرد: سید جواد حسینی از روز 27 خردادماه به مدت یک هفته در مناطق مختلف استان فارس به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت.
وی با اشاره به اینکه وی روزانه دو نوبت تلاوت خواهد داشت، ادامه داد: این قاری بین المللی در شهرهای شیراز، مرودشت، زرقان، کوار، سپیدان، نی ریز، کوار، میمند و بیضاء به تلاوت کلام الله مجید خواهد پرداخت.
کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: سید جواد حسینی در تاریخ 27 خردادماه مصادف با 10 رمضان در شهرستان های مرودشت و زرقان، در 28 خردادماه مصادف با 11 رمضان در شیراز و فراشبند به تلاوت خواهد پرداخت.
یزدانی ادامه داد: این قاری بین المللی همچنین در 29 خردادماه مصادف با 12 رمضان در دو نوبت در شهر شیراز و در 30 خردادماه نیز در دو نوبت در شهرستان سپیدان تلاوت می کند.
وی بیان کرد: در 31 خردادماه مصادف با 14 رمضان در شیراز و نی ریز، در یکم تیرماه در شهرستان شیراز، کوار و میمند و در 2 تیرماه در شهرستان های شیراز و بیضاء طنین صوت قرآن در فضا پیچیده خواهد شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: محافل ، قرآن ، قاری ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.