معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان از کسب سه رتبه برتر و راه‌یابی فرهنگیان این شهرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن و معارف اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رضا خرمی مشکانی اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان استان اصفهان در چهار رشته حفظ، قرائت، احکام و نهج‌البلاغه با حضور 150 شرکت کننده از 37 منطقه استان اصفهان در دو گروه برادران و خواهران برگزار شد.

وی افزود: در رشته حفظ ابوالفضل عطوفی از کاشان و مریم جانثاری از ناحیه یک اصفهان و در رشته نهج‌البلاغه علی عنایتی فرد از کاشان و لیلا حاتمی از فلاورجان به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: در رشته قرائت قرآن نیز تاج‌ماه رحمانی موفق به کسب رتبه دوم استان اصفهان از گروه خواهران فرهنگی شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پنجمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان استان اصفهان در شهر میمه برگزار شد که دو نفر از برگزیدگان هر رشته به تفکیک خواهر و برادر و در مجموع هشت برگزیده به مسابقات کشوری راه یافتند که شهریورماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار