رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهر اصفهان در مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگان جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیل پور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با اشاره به اینکه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی در مرداد برگزار می‌شود، اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبین جهت شرکت در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم شهر اصفهان آغاز شده است.

وی گفت: علاقمندان و داوطلبین شرکت در این دوره از مسابقات می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان واقع در چهار راه فلسطین و همچنین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو در خیابان بزرگمهر نبش کوی فرهنگیان مراجعه نمایند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان در خصوص رشته‌های در نظر گرفته شده برای این دوره از مسابقات اضافه کرد: سي و نهمين دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتيل، حفظ 5 جزء، 10جزء، 15جزء،20 جزء و حفظ كل قرآن كريم، تفسير، اذان و ابتهال، مديحه سرايي، دعاخواني و تواشيح برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده تا این آزمون در شهر اصفهان و با همکاری دو اداره اوقاف این شهرستان به صورت همزمان در روزهای 5، 6 و 7 مرداد ماه برگزار شود. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار