معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم گفت: آمدن یا نیامدن احمدی‌نژاد به عملکرد روحانی بستگی دارد؛ استمرار بی‌برنامگی دولت روحانی، مردم ایران را وادار می‌کند که احمدی‌نژاد را به انتخابات برگردانند.

آمدن یا نیامدن احمدی‌نژاد به عملکرد روحانی بستگی داردبه گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوهفته نامه سیاسی فرهنگی «روبه رو» با محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم و مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد، گفت‌وگویی صورت داده است که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

**احمدی‌نژاد یک خطر برای جریان محافظه‌کار در کشور است؛ چه برای «محافظه‌کاران ملی» که خود را اصولگرا می‌پندارند و چه برای «محافظه‌کاران بین‌المللی» که خود را اصلاًح‌طلب یا معتدل می‌نامند. محافظه‌کاران ملی انگیزه‌ای برای حضور ایران انقلابی در عرصه جهانی ندارند و همچنین محافظه‌کاران بین‌المللی که خود را پاسدار ساختار نظام بین‌الملل می‌فهمند، هردو جناح، مخالف یک نیروی انقلابی هستند.

**گروه‌بازی، حزب‌بازی، باندبازی، جناح‌بازی یا متوسل شدن به شخصیت‌هایی که انقلاب را سرمایه خانوادگی خود می‌انگارند، آفت جدی سیاست و آسیب واقعی به سیاسیون ماست. جریان ضدانقلاب، با هر نام و عنوانی، از حضور نیروهای انقلابی در صحنه جامعه و نظام، نگران می‌شود و درصدد حذف آنها برمی‌آید و با توسل به برچسب‌های «تندرو»، «ماجراجو»، «افراطی» و شبیه آن به مقابله برمی‌خیزد.

**«انقلابی» انسانی است که طبق گفتمان امام خمینی(ره) و مطابق با اصول قانون اساسی، ولی‌فقیه زمان خود را «امام امت» می‌شناسد، آرمان‌های جهان‌شمول اسلام را به رسمیت می‌شناسد؛ اهداف بزرگ انقلاب را پیگیری می‌کند؛ در برابر زیاده‌خواهی دشمنان بشریت (یعنی همان یک‌درصد مستکبر) مقاومت‌ کرده و عاشقانه خود را در برابر مردم مظلوم و محروم ایران و جهان مدیون می‌بیند و از نهضت 99درصد مستضعفان جهان با تمام وجود حمایت می‌کند.

**با 28 شرطی که امام خامنه‌ای برای پذیرش برجام در نامه خود به رئیس‌جمهور مقرر فرمودند، برجام می‌توانست یک پیروزی ملی باشد؛ اما بدون مراعات آنها، برجام «خسارت محض» و یک خیانت ملی است.

**هرکس بعد از این دولت خودباخته، اداره کشور را به دست گیرد، با انواع مصیبت‌های بی‌نظیر مواجهه خواهد شد؛ و باید در حد توان به جبران خیانت‌ها بپردازد؛ چه احمدی‌نژاد بیاید و چه هرکس دیگر.

**آمدن یا نیامدن احمدی‌نژاد به عملکرد روحانی بستگی دارد؛ استمرار این بی‌برنامگی و بیکاره‌گی و وادادگی دولت روحانی، مردم ایران را وادار می‌کند که احمدی‌نژاد را به انتخابات برگردانند. انگار روحانی تصمیم گرفته همان نقشی را که مدودف برای پوتین ایفا کرد، برای بازگشت احمدی‌نژاد به ریاست‌جمهوری بازی کند.

**از نظر بنده رأس فتنه و انحراف در نظام جمهوری اسلامی، شخص‌ هاشمی و افراد فاسد خاندان و اطرافیان او هستند و بس. با تعریفی که بنده دارم، هر انسان اصولگرا یا اصلاح‌گرا یا هر آدم با اصل و نسبی، باید از جریان مفسدی که از ابتدای انقلاب در نظام رخنه کرده، فاصله بگیرد تا آلوده و آسیب‌پذیر نشود. در پاسخ به قسمت‌های قبلی، پرسش‌های بعدی شما  از نظر بنده منتفی و بی‌مورد هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
احمدییییییییییییییییییییییی بخدا دوستت داریم