مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: همزمان با ایام تعطیلات تابستان، ۱۴ پایگاه اصلی و ۲۴ پایگاه فرعی اوقات فراغت در سطح این شهرستان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد مهدوی، افزود: همزمان با ایام تعطیلات تابستان، ۱۴ پایگاه اصلی و ۲۴ پایگاه فرعی اوقات فراغت در سطح این شهرستان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت می‌کند.

وی افزود: در این پایگاه‌های اوقات فراغت، کلاس‌های مختلف آموزشی در حوزه های قرآنی، هنری، ورزشی، مهارتی، آئین سخنوری، رباتیک، کنترل استرس و اضطراب برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در اوقات فراغت ۹۵، حدود پنج هزار دانش‌آموزان گنابادی یعنی معادل حدود ۳۰ درصد دانش‌آموزان این شهرستان در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش گناباد شرکت خواهند کرد.

مهدوی بومی‌سازی برنامه‌ها برای به حداقل رساندن نگرانی‌ها در خصوص اوقات فراغت را یکی از اولویت‌های مهم این مدیریت عنوان و ابراز کرد: کلاس‌های اوقات فراغت علاوه بر شهرهای گناباد، کاخک و بیدخت، در روستاهای پرجمعیت نیز به منظور استعدادیابی دانش آموزان همراه با برنامه‌های بومی و محلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار