استاندار یزد: کار همیشه با دشواری همراه است، اما با تلاش و اراده قوی می توان به اهداف مورد نظر دست یافت و جدیت و همت در هرکاری منجر به موفقیت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدمحمد میرمحمدی در دیدار با جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان، گفت: حضور زنان در جامعه و احساس مسئولیت آنها برای مشارکت در امور فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و سیاسی موجب بروز توانمندی های آنها و معرفی بیشتر نقش بانوان در جامعه خواهد بود.

وی ادامه داد: اهداف تشکیل جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان، طبق گزارش ارائه شده، اهداف بسیار خوبی است و برای اخذ مشاغل و پست های مدیریتی باید هرچه بیشتر خود را به جامعه بشناسانید تا از توانمندی های شما به نحو مطلوب استفاده شود.

میرمحمدی انتخاب مدیران استان را بر اساس شاخص هایی از جمله تحصیلات عالیه، سوابق کاری، وجهه و مقبولیت اجتماعی، نوع عملکرد و موفقیت در مسئولیت های گذشته، حسن رفتار و اخلاق فردی، روابط عمومی قوی، دیانت و مذهبی بودن دانست و بر لحاظ نشدن مسایل سیاسی و جناحی در زمینه انتخاب مدیران تاکید کرد.

وی با اشاره به عنوان جمعیت زنان مسلمان نواندیش تصریح کرد: نواندیشی اگر به عنوان تحول مثبت و اندیشه های  فناورانه باشد و به خلق موقعیت ها و فعالیت های جدید منجر شود، برای رفع مشکلات جامعه بسیار موثر است.

میرمحمدی اظهار داشت: نواندیشی هیچ گاه درباره اساس و اصول کار نیست، زیرا پایه ها و اصول هرگز تغییر نمی کنند اما می توانیم در روش ها و رفتارها تغییر داشته باشیم و به گونه ای رفتار کنیم که با حفظ اصول اعتقادی رو به رشد، توسعه و تحول گام برداریم.

استاندار، با تاکید بر نیاز جامعه زنان به آموزش ها و کارگاه های توانمند سازی گفت: کار همیشه با دشواری همراه است، با تلاش و اراده قوی می توان به اهداف مورد نظر دست یافت و جدیت و همت در هرکاری منجر به موفقیت می شود.

میرمحمدی افزود: نباید انتظار داشت که دیگران برای شما شغل ایجاد کنند، بلکه لازم است خودتان تلاش کنید و توانمندی های خود را از طریق رسانه ها و تریبون های دیگر به جامعه معرفی کنید.

استاندار، با اشاره به مبتلا شدن جامعه امروز به برخی آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیاز امروز جامعه است و باید به این ضرورت ها مانند تکریم جایگاه زنان در خانواده از طریق خود بانوان پرداخته شود.

وی اظهار داشت: اگر شما در جمعیت زنان مسلمان نواندیش فعالیت های هدفمند و درستی را انجام دهید این اقدامات شما می تواند در سلامت اجتماع و رفع آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشد و در این صورت می توانید جامعه بانوان را با خود همراه کنید.

میرمحمدی ادامه داد: خانواده ها نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و این نقش با محوریت مادران در خانواده و اجتماع تاثیرگذار تر خواهد بود.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه،" سعیده غالبی" رییس جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان، گزارشی از اهداف و برنامه های آینده این جمعیت از جمله شناسایی زنان دانشگاهی و تحصیلکرده استان ، برگزاری کارگاه های توانمندسازی برای بانوان، شناسایی زنان کارآفرین استان و تکریم جایگاه زنان در خانواده ارائه داد.
 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار