پیکر پاک بسیجی مدافع حرم حضرت زینب (س)، شهید حسینعلی پورابراهیمی درگاه فردا در رشت تشییع و خاکسپاری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اعلام این خبر گفت: مراسم تشییع پیکر شهید حسینعلی پورابراهیمی، مدافع حرم گیلانی صبح فردا (دوشنبه 24خرداد ماه) در رشت برگزار می شود.
سرهنگ علی پاسخی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید مدافع حرم طبق وصیتش، در گلزار شهدای رشت به خاک سپرده می ‌شود، افزود: پیکر شهید پورابراهیمی ساعت 9 صبح دوشنبه 24خرداد ماه از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در پل عراق تا گلزار شهدای این شهر تشییع و در این مکان تدفین می شود.
وی از برگزاری مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام، ساعت 22:30 امشب در گلزار شهدای رشت خبر داد و گفت: شهید حسینعلی پورابراهیمی درگاه متولد سال 1350، متأهل و دارای دو فرزند پسر است.
مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهید پورابراهیمی، بسیجی، جانباز و رزمنده دفاع مقدس از شهرستان آستانه اشرفیه و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس بود، افزود: شهید حسینعلی پورابراهیمی درگاه، 29اردیبهشت ماه از لشکر عملیاتی 16قدس گیلان برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) عازم سوریه شد و جمعه 14خرداد ماه حین عملیات مستشاری در روستای الحمره جنوب حلب در سوریه مجروح و صبح روز گذشته بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت رسید.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.