مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) اهواز گفت: ضیافت افطار ویژه ایتام و مددجویان تحت پوشش این کمیته در قالب طرح سفره های آسمانی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمدی راد اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) هر ساله در ماه رمضان برنامه های متعددی را تحت عنوان سفره های آسمانی برگزار کرده که هدف اصلی از برگزاری این برنامه ها دلجویی از ایتام، تکریم حامیان و افراد خیر و بحث ترویج و تبلیغ سنت های حسنه اسلام است.

وی افزود: در این مراسم با همکاری افراد نیکوکار و موسسات خیریه حدود 300 پرس غذا بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد و در روزهای آینده نیز در قالب سفره های آسمانی برنامه های دیگری را در مناطق مختلف شهرستان اهواز در دستور کار داریم.

محمدی راد بیان داشت: ترویج سنت های حسنه اسلامی در جامعه می توانند این رفتارها را به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل کند و رفته رفته تمام افراد جامعه برای حمایت از ایتام و نیازمندان دست به دست هم بدهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 20 هزار افطاری بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد توزیع شده و در سال جاری نیز در ماه رمضان حدود 30 هزار افطاری پیش بینی شده که در شب های مختلف در قالب سفره های آسمانی بین ایتام و نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) اهواز اذعان داشت: بحث تکریم ایتام جزو برنامه های دینی ما به شمار رفته و در دین مبین اسلام نیز بارها بر آن تاکید شده است، به همین منظور حمایت از این نیازمندان همواره نه تنها در ماه رمضان بلکه در ماه های دیگر سال نیز یکی از اولویت های اصلی ما به شمار می رود.

وی گفت: این کمیته در حوزه های مختلف ، مددجویان زیرپوشش خود را مورد حمایت قرار داده و در بخش های فرهنگی، مسکن، جهیزیه ازدواج و درمان خدمات خوبی را تاکنون ارائه داده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.