برگزیدگان مرحله دانشگاهی بخش پژوهشی سی و یکمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه صنعت نفت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول کانون قرآن و عترت دانشکده نفت اهواز اظهار کرد: برگزیدگان مرحله دانشگاهی بخش پژوهشی سی و یکمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه صنعت نفت معرفی شدند.

احمد سلیمانی،  بیان کرد: در رشته شعر قرآن و عترت شهاب‌الدین تقی‌پور در رشته داستان‌نویسی، سمیه علیدوست در رشته خوشنویسی، شهریار همایی در رشته نقاشی، مجید حسنی در رشته نماهنگ و کلیپ، محمد روشنایی در رشته طراحی پوستر، حسین ملک‌پور و محمد جوهری‌فرد از دانشکده نفت اهواز و در رشته تلخیص کتاب مهدی ثابت‌قدم از دانشکده نفت محمودآباد به عنوان برگزیده معرفی شدند.

سلیمانی ادامه داد: این دانشجویان برگزیدگان مرحله دانشگاهی هستند که اسامی آنها به دانشگاه سیستان و بلوچستان، دبیرخانه برگزاری جشنواره ادبیات دینی در مرحله کشوری ارسال خواهد شد و پس از تأیید برگزیدگان و راه‌یافتگان به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشکده نفت اهواز گفت: بخش پژوهشی شامل رشته‌های تلخیص کتاب، بررسی و نقد کتاب و مقاله‌نویسی؛ بخش ادبی شامل شعر، داستان و نمایشنامه‌نویسی؛ بخش هنری در رشته‌های خوشنویسی، تذهیب، عکس، نقاشی، تصویرگری آیات و قصص قرآنی است.

یادآور می‌شود؛ دانشگاه سیستان وبلوچستان میزبان بخش سراسری سی ویکمین جشنواره قرآن وعترت دانشجویی در شهریورماه خواهد بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار