بیش از 70 کیلومتر از راههای اصلی استان چهار خطه می شوند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان در نشست با سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت : احداث باند دوم در محورهای آوج – رزن، شامی شاپ – دانسفهان، بویین زهرا – دانسفهان – رحیم آباد در استان قزوین و شامی شاپ به ابهر هم در استانهای قزوین و زنجان با سرمایه گذاری بخش خصوصی  عملیاتی خواهد شد.

قزوینیان افزود : مراحل اولیه تفاهم نامه با سرمایه گذار انجام شده و در حال حاضر پیگیر مراحل اخذ موافقت نامه نهایی هستیم .

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان  خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این پروژه کاهش تصادفات، افزایش ایمنی، روانی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور، توسعه منطقه و اشتغالزایی ایجاد شده و گامی موثربه منظور تحقق اقتصاد مقاومتی  برداشته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین هم در این نشست گفت : در صورت طی مراحل توافقات با سرمایه گذاران و اجرایی شدن موضوع، سرمایه ای بالغ بر 280 میلیارد تومان به پروژه های استان تزریق می شود.

مانی فراضافه کرد :  برای ورود سرمایه گذار بخش داخلی تسهیلات لازم فراهم شده و باقی مسایل و موارد هم به مرور زمان، با مذاکره و بررسی مرتفع خواهند شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار