استاندار کرمانشاه از تشکیل کارگروه سه جانبه استانداران، سرمایه‌گذاران و بانکها برای احیای واحدهای تولیدی راکد استان کرمانشاه خبر داد.

unc
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال به منظور افزایش روند اشتغالزایی در استان متبوع خود اظهار داشت: واحدهای تولیدی راکد به دلایل متعدد غیرفعال شدند که بخشی از این دلایل مربوط به بدهی این واحدها به سیستم بانکی و بخشی دیگر مربوط به تکنولوژی و مسائل بازار می‌شود.

رازانی همچنین رکود برخی واحدهای تولیدی را مربوط به مشکل مدیریت و سهامداران دانست و یادآورشد: بخش‌هایی که دولت مسئول آن است مورد تمرکز ماست از این رو ما موظف هستیم که مشکلات این واحدها را با بانک‌ها مرتفع کنیم. تقریبا 40 درصد واحدهایی که به رکود کشیده شدند با نظام بانکی مشکل داشتند اما 60 درصد واحدها با بازار و سهامداران مشکل دارند.
 
استاندار کرمانشاه از تشکیل کارگروه برای بررسی رکود واحدهای غیرفعال در استان خبرداد و گفت: این کارگروه به دستگاه‌های مربوطه مأموریت می‌دهد تا بتوان مشکلات موجود را در تعاملی سه جانبه میان دستگاه‌های دولتی، استانداران، سرمایه گذاران و بانک‌ها و مجموعه مدیریتی، رفع کرد.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار