جانشین درمان دانشگاه پزشکی مشهد گفت: ارتقا خدمات هتلینگ بیمارستانها مهم ترین بسته قابل اجرا در طرح تحول نظام سلامت در گستره استان خراسان رضوی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهین صباغ در نشست خبری اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برنامه نظام سلامت گفت: اجرای بسته هتلینگ نیاز به یک تیم کامل دارد و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همت تیم درمان و تیم توسعه و یکپارچگی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: تیم‌های درمانی و تیم‌های توسعه نقش موثری را در افزایش سرعت تکمیل پروژه و مهار هزینه و انرژی اضافی را بر عهده داشته اند.

جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد و وزارت بهداشت و درمان قراردادی را برای ارتقا هتلینگ امضا کرده اند.

صباغ افزود: در این تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی خدماتی را تا پایان شهریور ماه سال جاری در بیمارستان‌ها اجرا می کند.

مدیر برنامه طرح تحول نظام سلامت و امور اجرایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم در این نشست خبری افزود: امسال اعتباراتی بالغ بر 33 میلیارد تومان جهت تجهیز و هتلینگ 6 بیمارستان دانشگاهی مشهد طبق تفاهم نامه به دانشگاه تعلق گرفت که 22 میلیارد تومان برای 3 بیمارستان بزرگ و مهم مشهد اختصاص یافته است.

فاطمه صادقی پور گفت:3 بیمارستان قائم(عج)، ابن سینا و امدادی در طرح ارتقای خدمات هتلینگ هستند که بیمارستان قائم بیشترین مقدار اعتبارات را به خود تخصیص داده است.

وی افزود: وزارت بهداشت در سال 93 مبلغ 25 میلیارد تومان برای تجهیز و هتلینگ بیمارستان‌های مشهد در سه فاز اختصاص داده است.

مدیر برنامه طرح تحول نظام سلامت و امور اجرایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: بهبود و بهسازی وضعیت اتاق بیماران مهم ترین رویکردی است در سال اول اجرای این پروژه محقق شد.

صادقی پور خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه سال 93 در سراسر کشور اجرایی شده است.

انتهای پیام/س - س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.