امسال 121 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: این طرح ها در قالب طرح های کارانگیزی،توان افزایی و خود کفایی ایجاد شده است

علیرضا مرادی افزود: از مجموع 121 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان 85 طرح از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک‌ها اجرا شده است.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر 10 میلیارد ریال تسهیلات از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک‌ها پرداخت‌ شده است.

معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: 32 طرح اشتغال برای مددجویان این نهاد در استان هم از محل اعتبارات امداد اجرا شده است.

وی اعتبارات هزینه شده برای اجرای این 32 طرح که از محل تسهیلات کمیته امداد استان پرداخت‌ شده است را افزون بر 3 میلیارد و 720 میلیون ریال اعلام کرد.

مرادی خاطرنشان کرد:در این مدت دو طرح اشتغال تلفیقی برای مددجویان کمیته امداد استان با اعتباری افزون ‌بر 690 میلیون ریال اجرا شده است.

وی گفت: طرح های اشتغال هر ساله در آیتم های کشاورزی ودامپروری،شیلات،فعالیت های صنعتی ومعدنی، خدمات عملیاتی می شود.

مرادی افزود: امسال مجموعا 14 میلیارد و500 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شد.

معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان از طریق اجرای طرح‌های اشتغالزا را از جمله رویکردهای این نهاد عنوان کرد.

وی به برنامه های کمیته امداد استان در سال جاری اشاره کرد وافزود: امسال واگذاری تراکتور و نیسان به مددجویان در روستاها در دستور کار قرار دارد بر این اساس کمیته امداد برای اشتغال مددجویان این نهاد با مشارکت بانک‌ها اهتمام دارد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.