مدیرکل اوقاف ومعاونین ستادی استان از اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه بازدیدکردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   در بازرسی و بازید سرزده ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ، از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه ها و شناسه های ابلا غی سازمان در اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه قرار گرفت .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از ریاست و کارشناسان اوقاف ارومیه در اجرای موفق برنامه های سال 94 خاطر نشان ساخت : هرچند در سال 94 تا حدود زیادی در تحقق اهداف سازمانی موفق بودیم ولی نباید این موفقیت ها مارا از تلاش و کوشش مضاعف باز دارد.

در این بازدید که معاونین و روسای ستادی ، مدیر کل اوقاف استان را همراهی می کردند مدیر کل اوقاف با اشاره به جایگاه استان در کسب موفقیت درپیشبرد برنامه ها در سال 94 بر اجرای مطلوب و مناسب برنامه ها برابرشناسه های ابلاغی سازمان تاکید کرد.

حجت الاسلام جوانبخت گفت : باعنایت به تدابیر اتحاذ شده در سال 95 اولویت ویژه و اصلی سازمان اوقاف ، ارتقاء بهره وری منابع انسانی و موقوفات در سطح کشور با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در اوقاف است. که با تلاش مضاعف و همت بالای همکاران دور از دسترس نخواهد بود وی افزود : هدف بازرسی و بازدید را دیدار چهره به چهره با همکاران و قرار گرفتن در جریان روند اجرای برنامه ها و شناسه های ابلاغی سازمان عنوان کرد و گفت :در بازرسی ها کسب تجریه ، تبادل نظر و یافتن راهکار برای رفع مشکلات و موانع مدمنظر می باشد .

وی در ادامه تصریح کرد : محاسن و امیتازات فعالیت های انجام شده در سطوح مختلف باید به عنوان الگوهای موفق در بین سایر ادرات و همکاران ترویج شود و در صورت بروز مشکلات و موانع از تجربیات یگدیگر باید بهره جست .کسب تجربه و انتقال آن به سایر همکاران و ادارات مطمناً موجب هم افزایی و پیشرفت درامورات خواهد بود.

در این جلسه حجت الاسلام برادری با تبریک ماه مبارک رمضان گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته درسال جاری توسط اداره اوقاف ارومیه ارائه کرد و گفت : در سالجاری نیز سعی خواهیم کرد با تلاشی مضاعف و سرلوحه قرار دادن تحقق اقتصاد مقاومتی نسبت اجرای امینانه نیت واقفین خیر اندیش به سان سالهای گذشته در کسب موفقیت اوقاف استان پیشرو باشیم .

در ادامه بازرسی و بازدید از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه معاونین ستادی با حضور در واحد های مربوطه از نزدیک در جریان روند اجرای شناسه هاو برنامه ها قرارگرفتند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.