خودروهای حامل فرآورده های دامی در قزوین كنترل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین؛ مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: با ايجاد ارتباط الكترونيكی و مبادله سيستمی اطلاعات حمل و نقل دام زنده و فرآورده های دامی  از سوی خودروها در قزوین کنترل می شود.

رحمت شعبانی  افزود: به منظور نظارت بر ايجاد و فعاليت‌ داكت‌های ضد عفونی وسايل نقليه حامل دام و فرآورده‌های دامی  از این پس شركت های حمل و نقل كالای استان قزوين ملزم به صدور بارنامه پس از دریافت مجوز لازم از اداره كل دامپزشكي استان بر اساس ثبت حواله بارگيری(معرفی نامه الكترونيكی) برای حمل دام زنده و فرآورده های دامی و نهاده ها و خوراك دام، دارو، سموم، مواد ضدعفونی كننده و مواد مصرفی و خروجی صادراتی دامپزشكی است.

به گفته وی ، همه نرم افزارهای صدور بارنامه شركت های حمل و نقل كالای استان دارای بخش ثبت حواله معرفی نامه الكترونيكی است.

به گفته شعبانی، نظارت لازم برای صدور معرفی نامه از سوی شركت های حمل و نقل انجام شده است  و در صورت صادر نشدن معرفی نامه از طرف شركت حمل و نقل برخورد قانونی با متخلفين به عمل خواهد آمد.

مديركل حمل و نقل و پايانه های استان قزوين یادآورشد: در صورت مشاهده درج كد ساير كالاها برای حمل محمولات دامپزشكی، ضمن هماهنگی با اداره كل دامپزشكی استان برای تحويل ندادن بار به وسايل نقليه فاقد معرفی نامه و يا دارای كد غير از كالاهای دامپزشكی با شركت متخلف در كميسيون مربوطه برخورد لازم صورت می گيرد.

انتهای پيام/

برچسب ها: کنترل ، خودرو ، حامل ، فراورده ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.