رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت:مدال آوری در المپیک برای دوومیدانی بسیار دشوار است. ما امیدواریم که در المپیک نتایج خوبی کسب کنیم.

مجیدکیهانی در گفتگو با خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات ارزروم ترکیه اظهارکرد: کاردوومیدانی کاران کشورمان در این رقابت ها بسیار دشوار است.
 
وی درپاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد دوومیدانی کاران در ویتنام راضی هستید پاسخ داد: نتیجه بدی را در این رقابت ها کسب نکردیم از عملکرد تیم رضایت کامل دارم، تنها دلیل این نتیجه  را نداشتن پشتوانه قوی می دانم.

کیهانی درباره دوپینگ یکی از دوومیدانی کاران کشورمان در رده سنی جوانان پاسخ داد:  تا چند روز آینده مشخص می شود که ورزشکارمان از مواد نیروزای ممنوعه استفاده کرده یا خیر ؟ 

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اعتراض لیلا رجبی به شرایط اردویی گفت: لیلا رجبی خودش درخواست دارد که در ایران تمرین کند ولی از اواسط فروردین شرایط اردوی خارجی او مهیا است و هر لحظه اراده کند می تواند به بلاروس اعزام بشود و مربی وی هم در کنارش حاضر شود اما در حال حاضر خودش می خواهد در ایران تمرین کند. بنابراین اگر در محافل خبری صحبتی می کنند که شرایط اردو فراهم نیست من آن را تکذیب می کنم.

وی درباره شرایط ایران در المپیک ریو یادآور شد: مدال آوری در المپیک برای دوومیدانی بسیار دشوار است. ما امیدواریم که در المپیک نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار