با اعتبار بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع داخلی، شبکه برق مناطقی از شمال غرب کلانشهر اهواز توسعه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر امور برق منطقه 2 شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای افزایش سطح ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و به منظور بالا بردن میزان ضریب امنیت و پایداری شبکه برق در تابستان سال جاری، با اعتبار بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع داخلی، شبکه برق مناطقی از شمال غرب کلانشهر اهواز توسعه پیدا کرد.

سعید آقایی در این باره اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط واحد مهندسی امور برق این منطقه و در راستای طرح ملی و جهادی کاهش تلفات انرژی برق، همزمان با اجرای طرح اصلاح و ساماندهی شبکه، پس از جمع‌آوری انشعاب غیر مجاز برق، به منظور برقدار نمودن منازلی که فاقد شبکه بوده و طی سال‌های گذشته از برق به شکل غیر قانونی استفاده می‌کردند، پس از انجام مراحل طراحی و تامین منابع مالی نسبت به توسعه و تقویت ولتاژ اقدام لازم انجام شد.

 وی افزود: عملیات اجرایی توسعه و تقویت ولتاژ شبکه برق در مناطقی از شمال غرب شهرستان اهواز، در محدوده امور برق منطقه 2 شامل روستاهای مسیر جاده تصفیه شکر، کوی سیاحی، شهر الهایی، جاده اندیمشک، کوی سادات، سه راه خرمشهر اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.    

آقایی تصریح کرد: در این پروژه تاکنون تعداد 6 دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت 1475 کیلووات، بیش از یک کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، 1150 متر کابل خودنگهدار جایگزین شبکه برق فرسوده قبلی شده است و همچنین در اجرای این پروژه تعداد 110 اصله پایه بتونی نصب شد که با این اقدام در تابستان سال جاری شاهد ارائه برق مطمئن و پایدار به شهروندان مناطق مربوطه خواهیم بود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.