مجلس عصاره یک ملت است و شما هم اکنون دارید نقش آینده خود را در قالبی کوچک تر ایفا می کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده در مراسمی، نمایندگان مجلس دانش آموزی خوزستان نوجوانان فعال در عرصه اجتماعی را یک سرمایه دانست و افزود: سرمایه واقعی جامعه، شما دانش آموزان هستید. اگر امروز یک دانش آموز خوب و آگاه به مسائل روز داشته باشیم، فردا در تمام لایه های اجتماع انسان هایی آگاه خواهیم داشت و قطعا آسیب های اجتماعی و مشکلات در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کاهش پیدا می كند.

وی بیان كرد: اصلی ترین و اساسی ترین سرمایه  هر کشوری منابع انسانی آن است. درکشورهای پیشرفته مثل ژاپن، موفقیت های به دست آمده به خاطر استفاده بهینه از منابع انسانی و نه منابع مالی است.

تقی زاده خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی خوزستان: ضامن موفقیت آینده هر شخص و ملتی شناخت عمیق از واژه هایی ساده مثل اعتماد، دوستی، وحدت، همدلی، هماهنگی، اقدام، عمل و محبت است که متصل به منابع دینی، اعتقادی و فرهنگی باشد. و این مفاهیم به کمک شما نمایندگان در بین دانش آموزان نهادینه می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه اظهار کرد: یکی از کانون هایی که می تواند به خوبی به روی این واژه ها و تأثیر آنها کار کند، همین مجلس دانش آموزی است. مجلس عصاره یک ملت است و شما هم اکنون دارید نقش آینده خود را در قالبی کوچک تر ایفا می کنید.

تقی زاده ن گفت: شما به عنوان مشاوران مدیرکل در مناطق و نواحی خواهید بود. ریز بینی شما قطعا به پیشرفت سطح آموزشی استان خوزستان کمک خواهد کرد و من آن را  غنیمتی گرانبها می دانم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.