نشست هماهنگی جشن گلریزان در فرمانداری مهریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ این نشست با حضور فرماندار مهریز ،رییس دادگستری مهریز،مدیرعامل ستاد دیه استان و جمعی از مسئولین  وخیرین شهرستان درمحل فرمانداری مهریز برگزارشد.

سید محمد رستگاری فرماندارمهریزگفت :هرساله با توجه به فضای خاص روحانی ومعنوی ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می گردد.همچنین شهرستان مهریزنیز در سالهای گذشته مراسم خوبی برگزارکرده است و خیرین مهریزی حضور پرشوری داشته اند.

در ادامه اسلام افشون مديرعامل ستاد ديه استان با تأکید بر هدف این ستاد در امر پیشگیری و درمان گفت: پیشگیری از ورود محکومین جرایم غیر عمدبه زندان نیاز به فرهنگ سازی بوده که در این امر با برگزاری برنامه هایی همچون مهر ماندگار و جشن گلریزان محقق می گرددواولویت ما دراجرای جشن گلریزان فرهنگ سازی و پیشگیری از جرایم می باشد.

گفتنی است؛ آزادی زندانیان غیرعمد مهریز،پنج میلیاردو ششصدمیلیون ریال اعتبار نیاز دارد. همچنین امسال با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و مردم خیر برای چهارمین مرتبه جشن گلریزان سوم تیرماه درمجموعه تفریحی و رفاهی مهرنگار شهرستان مهریزبرگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار