اعتصاب خلبانان به سوئد هم رسید!

خلبانان شرکت هواپیمایی سوئدی اس‌ای‌اس دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب خلبانان به سوئد هم رسید!
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ خلبانان شرکت هواپیمایی سوئدی اس ای اس  SAS روز جمعه پس از شکست مذاکرات خود در رابطه با حقوق با مقامات شرکت، اعتصاب کردند. در پی این اقدام اعتراض آمیز خلبانان شرکت اس ای اس شمار زیادی از پروازهای داخلی و خارجی این شرکت به دیگر کشورهای اروپایی لغو شد.

 اگر تا پایان روز یکشنبه هیچ توافقی در این رابطه میان خلبانان و مسئولان شرکت اس ای اس حاصل نشود، ادامه اعتصاب خلبانان می تواند انتقال هواداران تیم ملی فوتبال سوئد را به فرانسه به منظور تماشای اولین بازی زلاتان ابراهیموویچ و دیگر هم تیمی هایش در مسابقات یورو دو هزار و شانزده فرانسه مختل کند. تیم ملی فوتبال سوئد روز دوشنبه در ورزشگاه استادو فرانس در برابر تیم ملی فوتبال ایرلند قرار خواهد گرفت. تیم های بلژیک و ایتالیا نیز دو تیم دیگر این گروه هستند.

اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی اس ای اس جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد خلبانان این شرکت که در مسیرهای کوتاه پرواز می کنند از امروز اعتصاب خود را آغاز می کنند.

حدود چهل پرواز که قرار بود از فرودگاه آرلاندا در استکهلم به شهرهای مختلف سوئد و دیگر کشورهای اروپایی صورت گیرد، روز جمعه لغو شد و چهار هزار مسافر در این فرودگاه سرگردان شدند.مقامات شرکت اس ای اس ابراز اطمینان کرده اند که برنامه پروازهای مسیرهای طولانی این شرکت هیچ تغییری نکرده است و طبق ساعات مقرر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار