ساری،

تسهیلات 470 میلیارد تومانی برای 353 واحد صنعتی

470 میلیارد تومان تسهیلات به 353 واحد صنعتی مازندران داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 353 واحد صنعتی در استان در قالب بسته رونق تولید، به میزان 470 میلیارد تومان تسهیلات باید دریافت کنند.

محمد محمدپورعمران افزود: سرمایه گذاران بعد از ثبت ‌نام در سامانه و انجام کارشناسی‌ ها می توانند مشکلات تسهیلاتی خود را حل کنند.

وی با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه چرا بانک‌ها بنگاه ‌دار شدند، گفت: بخشنامه امهال تمام واحدهایی که زیر یک ‌‌میلیارد بدهی معوق دارند آمده و ‌هزار و 300 واحد است و همه به‌ ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید کمک کنند تا اجرایی شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: کارخانه نساجی مازندران نیاز به 10 میلیارد تومان تسهیلات جدید دارد تا نوسازی انجام و ماشین‌آلات چاپ و رنگرزی آن تکمیل و نصب شود.

محمدپورعمران گفت: عده‌ای با آمدن سرمایه‌ گذار به فکر دریافت همه بدهی خود شده‌اند و بابت یکی از احکام، 331 چرخ دوزندگی را بردند و این مسأله با توجه به اینکه کارخانه در رهن بانک بود و حکم قضایی صادر شده مورد تجدید نظر قرار می‌ گیرد قابل پیگیری است چراکه هر چرخ یک شغل است و با این‌کار، دست‌کم 300 شغل را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.