نخبگان مازندرانی که خارج از استان زندگی می کنند پس از ماه مبارک رمضان برای ظرفیت سنجی سرمایه گذاری به استان سفر می کنند.

سید باقر سخایی مشاور استاندار در جذب سرمایه گذاری خارجی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: این تصمیم در دومین نشست اتاق فکر مازندران در تهران گرفته شد و بر اساس این تصمیم، نخبگان مازندرانی که در خارج از استان زندگی می کنند پس از ماه مبارک رمضان با سفر به مازندران با توانمندی های این استان سرسبز آشنا می شوند.

وی گفت: چند سفیر سابق کشورمان، چند نماینده مجلس و نخبگان فکری و علمی که همه آنها مازندرانی هستند در این سفر مهمان هم استانی های خود خواهند بود.

سید باقر سخایی افزود: با توجه به برگزاری نشست سالانه سفرای ایران در تابستان پیشنهاد شده است تا زمینه حضور تعدادی از سفرای ایرانی و خارجی به مازندران نیز در تابستان امسال فراهم شود.

مشاور استاندار در جذب سرمایه گذاری خارجی گفت: شناساندن ظرفیت های خدادای و توانمندی های صنعتی ، تجاری ، شیلاتی ، کشاورزی و گردشگری استان از جمله اهداف برگزاری این برنامه ها است.

سخایی افزود: تلاش می شود از ظرفیت فراوان نخبگان علمی ، سیاسی و اقتصادی مازندران برای توسعه این استان بیشتر بهره گیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، مازندران ، نخبه ، جذب ، خارج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار