رئیس کمیته فوتبال حبابی گفت : لیگ کشوری فوتبال حبابی از سال آینده آغاز پس از برگزاری چند تورنمنت داخلی آغاز می شود.

صمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در باره وضعیت ورزشی مهیج فوتبال حبابی در کشوربیان کرد: این رشته از مرداد ماه سال 1394 به عنوان یکی از رشته های زیر مجموعه انجمن ورزشهای تفریحی و مهارتهای فردی در فدراسیون ورزشهای همگانی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز نمود .

وی افزود: با هماهنگی ریاست فدراسیون ورزشهای همگانی و ریاست  انجمن ورزشهای تفریحی زیر ساختهای لازم برای ترویج این رشته پرطرفدار فراهم گردیده و در حال تجهیز استانهای کشور هستیم.

صمدی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات فوتبال حبابی باید زیر ساخت فراهم باشد و لازم است مجموعه قوانین ومقررات زیر نظر کمیته انجام شود اما متاسفانه برخی افراد سودجو ، بدون هیچگونه مجوز و آموزش لازم از جانب کمیته فوتبال حبابی اقدام به برگزاری مسابقات کرده اند.

 رئیس کمیته فوتبال حبابی گفت: کمیته متناظر استانی فوتبال حبابی در هیچ یک از استانهای کشور به جز قم فعال نبوده و هرگونه مسابقات رسمی در این رشته بدون تائید کمیته فوتبال حبابی و فدراسیون ورزشهای همگانی غیر قانونی است.
 
وی افزود: اولین دوره مسابقات رسمی این رشته  در تیر ماه سال جاری و در هفته جهانی المپیک برگزار می شود که با شرکت تیمهای منتخب استانی و برخی تیمهای سازمانی و با مجوز فدراسیون ورزشهای همگانی انجام خواهد شد.

صمدی بیان کرد: در نیمه دوم  سال جاری تورنمنت اصلی فوتبال حبابی را در کشور برگزار می کنیم وهدفمان برپایی چند تورنمنت  در سال 95 است  تا بتوانیم در سال آینده لیگ فوتبال حبابی را  راه اندازی کنیم.

وی گفت: تورنمنت اصلی  فوتبال حبابی با حضور 16 تیم از استان های مختلف در نیمه دوم امسال برگزار می شود اما در مسابقه ای که در تیرماه انجام می شود6 تیم حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار